Hello Monday!


Hurraaaa, jak ja nie znoszę poniedziałków! :)) Zdecydowanie za szybko przychodzą, ciągną się niemiłosiernie i psują de facto już pół niedzieli! Kiedyś w szkole to były zadania domowe, później obowiązki zawodowe, teraz pożegnanie z chłopakami, po dwóch rodzinnych, zazwyczaj intensywnych dniach. Dlatego trzeba sobie te dni jakoś umilać. Cykl „Hello Monday!” powstał właśnie po to. Mam nadzieję, że dobrze Was nastroi na cały tydzień. :) A tak na marginesie, wszystkie pozostałe dni tygodnia kocham bez wyjątku, bo jak się przeżyje poniedziałek, to później do weekendu mamy już z górki!

Na cały nadchodzący tydzień zostawiam Wam garść ciekawych miejsc znalezionych w przepastnych czeluściach Internetu. Dodatkowo czasami polecam blogi, do których zaglądam regularnie albo które odkryłam niedawno i mnie totalnie zachwyciły. Możecie zjeść wszystko od razu, albo zostawić sobie kęsy na kolejne dni ;)  W tym tygodniu o małych konsumentach, kampania po duńsku i sposoby na farbę tablicową. Udanego tygodnia!

Mali konsumenci – czyli dzieci w świecie pełnym reklam. W jaki sposób wywierany jest na nie wpływ i co my-rodzice możemy z tym zrobić? Świetny i wnikliwy artykuł, szczególnie na najbliższy, przedświąteczny okres.

Dania walczy o większy przyrost naturalny – czyli dosadna kampania skierowana do … Zobaczcie koniecznie! 😀

Farba tablicowa – ciekawy pomysł, nie tylko do wnętrz najmłodszych. Garść rad i inspiracji.

Na koniec Radzka o świadomym kupowaniu i produktach Made in Poland. Polecam, bo daje do myślenia 🙂

(zdjęcie: flickr.com, autor: Basheer Tome)

Previous "W co się bawić, w co się bawić ..." z rocznym maluchem?
Next Wszystko, co musisz wiedzieć o manicure hybrydowym.

Suggested Posts

Pomysł na obiad: Penne z boczkiem i sosem serowym w 15 minut!

Co można zrobić z lawendy? Oto 8 pomysłów dla Ciebie i Twojego domu!

Nie tylko kasa i staty, czyli Blog Forum Gdańsk 2016.

Przygotowujemy Antka na pojawienie się rodzeństwa.

Przedszkole?! Tylko spokojnie – nasze sprawdzone sposoby na przetrwanie pierwszych dni … i każdych kolejnych też ;)

Zakupowe HITY marca.